VŠEOBECNO OBCHODNÍ PODMÍNKY
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydané dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“)
Edita Kateřina Vaňková, se sídlem Edvarda Beneše 333/13, 779 00 Olomouc, IČO: 17405939.
email: vankova@editstudio.cz,
telefon: +420 777 897 043,
webová stránka: https://editstudio.cz
Vážené klientky,
vážím si toho, že jste se rozhodli mne navštívit, připravila jsem si pro Vás následující obchodní podmínky:
Edit studio poskytuje služby ohledně péče o nehty a ruce a prodej na základě platného živnostenského oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem.
Objednáním služby (online na webu), nákupem dárkového poukazu, služby nebo produktu projevuje kupující svůj souhlas s těmito obchodními podmínkami.
Nesouhlasí-li kupující s obchodními podmínkami, má možnost služeb nevyužít.
OBJEDNÁVKY, RUŠENÍ TERMÍNŮ A PŘESUN REZERVACÍ
- Při objednání klientka musí sdělit své identifikační údaje – jméno, příjmení, telefonní číslo a e-mail. Tyto údaje jsou nutné k bezproblémovému vyřízení objednávky a nebudou nikde šířeny, zveřejňovány, ani poskytovány třetím osobám.
- V případě zrušení rezervace je zákazník povinen uhradit storno poplatek ve výši 50 Kč. Tento poplatek je jednorázový a pouze pro nové zákazníky, které platili zálohu předem a uplatňuje se pouze v situaci, kdy zákazník nevyužije možnosti přesunutí rezervace na jiný termín. V případě, že zákazník se rozhodne přesunout rezervaci na jiný termín, storno poplatek se neúčtuje.
- Za zrušení termínu v době menší než 48 hodin před návštěvou si účtuji storno poplatek 400 Kč, v případě, že jste neplatili zálohu předem, v takovém případě platí storno poplatek dle zaplacené zálohy při rezervaci.
Za zrušení termínu v době menší než 24 hodin před návštěvou si účtuji storno poplatek 100% z objednané služby. Storno poplatek se platí převodem na účet nebo při příští návštěvě. - Změnu termínu či jeho zrušení je nutné ohlásit nejpozději 48 hodin před smluveným termínem – (formulářem na editstudio.cz/zruseni).
- Dostaví-li se klientka na objednanou službu se zpožděním, bude jí ošetření zkráceno tak, aby klientka, která je objednaná po ní, mohla být obsloužena bez prodlevy. Klientka uhradí cenu za celou službu dle ceníku.
- Nedostaví-li se klientka na objednanou službu bez předchozího zrušení či změny termínu, poskytovatel si vyhrazuje právo tuhle klientku již neobjednat na žádnou službu.
- Vyhrazuji si právo ve výjimečných případech, zrušit nebo přesunout Vaši objednanou rezervaci. Například z důvodu nemoci, výpadku el. energie apod. Pokud by tato situace nastala budu Vás kontaktovat v nejbližším možném termínu o přesunutí rezervace.
- V případě, že rezervace spadá na státní svátek, který připadá na pracovní den, účtuji si příplatek ve výši 20%. Platí to pouze v případě, že daný svátek je uznáván jako pracovní volno. Seznam dat státních svátků je k dispozici na vyžádání a uplatňuje se vždy v roce, ke kterému je rezervace termínována.
- Zákazník má právo přesunout svou rezervaci pouze jednou. Po prvním přesunu není možné rezervaci přesouvat znovu.
RUŠENÍ A PŘESUN REZERVACÍ PROVÁDĚJTE PŘES ONLINE FORMULÁŘ
- přes formulář online na editstudio.cz/zruseni
MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ
- K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs . Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
- Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
- Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
DÁRKOVÉ POUKAZY
- Dárkový poukaz je možné zakoupit přes e-shop na mém webu nebo u mě ve studiu.
- Dárkový poukaz nelze směnit za hotovost.
- Dárkový poukaz lze využít na veškeré služby, které nabízím dle platného ceníku.
- Platnost dárkového poukazu nelze prodloužit.
- Dárkový poukaz má platnost 6 měsíců, není-li uvedeno jinak. Dárkový poukaz je platný ode dne vystavení poukazu včetně, do dne uvedené platnosti poukazu včetně.
- Dárkový poukaz je možné čerpat pouze ve lhůtě jeho platnosti. Po tomto dni pozbývá platnosti a kupující ztrácí nárok na jeho využití.
- Je-li dárkový poukaz vystaven na nominální hodnotu, poskytovatel tuto hodnotu odečte od ceny poskytované služby. Případný rozdíl doplatí kupující poskytovateli ihned na místě – v hotovosti nebo platební kartou. Případný zůstatek je možné využít při další návštěvě v rámci platnosti poukazu.
ODMÍTNUTÍ SLUŽBY POSKYTOVATELEM
poskytovatel si vyhrazuje právo klientku odmítnout v těchto případech:
- Klientka má na rukou, či na nehtech bradavice, nebo plíseň.
- Klientka se dostaví na ošetření v podnapilém stavu, nebo pod vlivem návykových látek.
- Klientka se dostaví na ošetření se zdravotními problémy.
DĚTI V PROVOZOVNĚ
- Prosím, je-li to ve Vašich silách, preferuji, pokud přijdete BEZ dětí. Pokud děti s sebou vezmete, zajistěte jim prosím podobu Vaší návštěvy u nás adekvátní zábavu, abyste nebyli rušeni Vy, ale i jiné klientky. Zároveň upozorňuji, že za škody, způsobené dětmi, ručí jejich doprovod a je povinen způsobené škody uhradit. Děkuji, že respektujete klid ostatních klientek.
ZVÍŘATA V PROVOZOVNĚ
- Přítomnost zvířat v provozovně je přísně zakázáno!
BEZPEČNOST A OCHRANA INFORMACÍ
- Prohlašuji, že veškeré osobní údaje (jméno, příjmení, telefonní a e-mailové adresy budou využity výhradně pro potřeby studia a nebudou nijak zveřejněny, poskytnuty třetí osobě atd.
OTEVÍRACÍ DOBA
- Otevírací doba je zcela závislá na objednávkách. Služby vykonávám dle objednávek. Mimo objednané termíny nemusí být služby poskytnuty, ani nemusí být pracovník v salonu přítomen.
CENÍKY
- Vyhrazuji si právo na změnu ceny služeb, zejména na závislosti na ceně materiálu od dodavatele a dalších faktorů. Aktuální ceny jsou uvedeny v ceníku ve studiu a na mých webových stránkách.
REKLAMACE
- Reklamace na uvedenou službu je nutné podat pouze OSOBNĚ, nejlépe po předešlé domluvě přes e-mail či SMS, v domluvený čas ve studiu a to nejdéle 24 hodin po poskytnutí ošetření.
- Poskytovatel nenese zodpovědnost za případné alergické reakce kupujícího nebo jiných osob po použití zakoupeného produktu.
- Reklamace jsou vyřizovány dle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
- Opravy 1-2 nehty jsou do 24 hodin ZDARMA, za opravu více nehtů či jednoho je účtován poplatek dle aktuálního ceníku, uvedeném na webu.
Tyto VOP jsou platné od 25. 12. 2024 a tvoří nedílnou součást rezervace k uzavření smlouvy o poskytnutí služby.
Poskytovatel si vyhrazuje právo změnit tyto obchodní podmínky bez předchozího upozornění.