nejčastější otázky a odpovědi

Nabíráte momentálně nové klientky?

Ano, momentálně mám poslední místa na dopolední termíny v časech 9:00-14:00 Odpolední termíny jsou pně obsazené. (pokud najdete v rezervacích volné odpolední termíny, nerezervujte si je prosím, patří POUZE stálým klientkám)

Potřebujete pomoci s výběrem služby?

Napište mi Váš dotaz na můj e-mail a já Vám odpovím hned, jakmile to bude možné.

Pracujete také s hypoalergenními materiály?

Ano, ve svém studiu pracuji i s HEMA & TPO free produkty od profesionální značky DIDIER LAB.

Potřebujete změnit či zrušit Váš termín?

Prvně musíte vyplnit formulář pro zrušení, či změnu termínu, který najdete na mém webu po kliknutí zde: editstudio.cz/zruseni.
Vaší rezervaci následně smažu a až potom si teprve můžete vytvořit novou. V případě žádosti pouze na změnu termínu vás budu kontaktovat e-mailem.

Mohu vám zaslat fotku designu předem?

Doporučuji všem, co chtějí nějaký speciální design, u kterého si nejste jisté, zda by šel udělat, aby mi raději předem poslaly fotky. (instagram, e-mail, facebook)
a domluvíme se, jestli je to možné, popřípadě navrhnu nějakou alternativu.

Nemůžete se dostavit na Vámi rezervovaný termín?

Termín lze změnit nebo zrušit nejpozději 2 dny předem. Pro ty co platili zálohu, je stanoven poplatek za zrušení 50Kč, který vám bude odečten při vrácení zálohy na účet.
Při zrušení 24 hodin a méně  mi vzniká ze zákona nárok na náhradu za ušlý zisk až do výše 100%. Při opakovaném rušení termínů nebo častém měnění termínů na poslední chvíli si vyhrazuji právo Vás již znovu neobjednat.

Jak často odpovídáte na zprávy?

Na veškeré zprávy se snažím odpovědět co nejdříve. Bohužel ale nejde mít mobil v ruce neustále a proto mám na to vymezený prostor každý večer po práci, tudíž v pracovní dny mezi 20:00-23:00. Někdy se stane, že kvůli vytížení odpovím i za pár dnů, proto máte veškeré potřebné věci dostupné online. Rezervovat se, zrušit rezervaci adt. můžete samy na mém webu.

Začal se vám po pár dnech odlupovat gel/gel lak?

Začal se vám loupat gel, barva, odpadla ozdoba, nebo dokonce prodloužený nehet upadl?
Dejte mi prosím hned vědět pomocí emailu, můžete přiložit fotku. Domluvíme co nejdříve termín na opravu, či na kompletní předělání modeláže.
V prvních 24 hod máte opravu zcela zdarma. (platí pouze na špatnou přilnavost materiálu, nikoli na vlastní zavinění.)
Oprava od druhého dne je od 100Kč/ nehet.

Jak poznám, že je má rezervace platná?

Vaše rezervace je platná pouze v případě, že vám přijde po vytvoření rezervace a zaplacení zálohy potvrzující e-mail. Pokud vám e-mail nepřišel, zkontrolujte svou platbu. Jestliže se nestrhly peníze z účtu, není vaše rezervace potvrzená a musíte ji vytvořit celou znovu.

Jak si správně rezervovat službu?

Když jdete poprvé na gel lak zvolíte: Gel lak + hloubková manikúra
podruhé a další následující návštěvy: Gel lak + hloubková manikúra + odstranění starého gel laku.

V případě, že jdete na Prodloužení nehtů (novou nehtovou modeláž), nebo potáhnutí gelem přírodní nehty, zvolíte při dalších návštěvách službu: Gelové nehty doplnění.

V případě rubber báze volíte poprvé: Zpevnění přírodních nehtů rubber bází a při dalších návštěvách: Zpevnění přírodních nehtů rubber bází - doplnění

Mohu se rezervovat sama?

Ano, rezervaci si můžete vytvořit sama i jako nová klientka. Nehtovou modeláž- prodloužení nehtů v rezervačním systému nenajdete. Je to z důvodu, že na modeláže momentálně nemám už prostor. Jestli ale máte zájem, zkuste mi poslat e-mail, je možné. že se mi zrovna nějaké místečko uvolní.

Mohu si rezervovat více termínů naráz?

Ano určitě, termíny si nejlépe rezervujte vždy na cca 3 měsíce dopředu. Veškeré volné termíny jsou vidět v online rezervacích, tudíž kdo dřív přijde, ten bude mít termín.

Co když na službu dorazíte později?

Dostaví-li se klientka na objednanou službu se zpožděním, bude jí služba zkrácena tak, aby klientka, která je objednaná po ní, mohla být obsloužena bez prodlevy. Klientka uhradí cenu za celou službu dle ceníku.

Co dělat, když máte již vytvořenou rezervaci, ale potřebujete v ní něco změnit?

 Pokud jste si rozmyslela zdobení na nehty,  upadl vám nehet, či chcete úplně jinou službu než jste si zarezervovala. 
Je potřeba dát mi o tom vědět dopředu, nejlépe více než 1 den předem.
Zanechte mi e-mail a já se vám ozvu, hned jak budu mít chvilku.

Máte již vytvořenou rezervaci, ale uvolnil se dřívější termín?

Pokud máte již svůj rezervovaný termín, ale uvolnilo se místo dříve a vy ho chcete využít, prosím nejprve vyplnit a odeslat FORMULÁŘ na mém webu, kde zvolíte: Chci přesunout rezervaci na jiný termín, vypíšete do kolonky datum náhradního termínu.
Já se vám poté ozvu a domluvíme se, zda bude přesunutí možné.
Nerezervujte více termínů naráz! Nejprve počkejte až vám odpovím pomocí emailu.

Pracujete o víkendu?

Ne, víkendy mám volné a proto ani nereaguji na e-maily. Vydržte proto prosím ty 2 dny než vám budu moci odepsat. (vždy v neděli na večer mám prostor řešit akutní věci, kdyby někdo potřeboval)

Mohu se objednat na svatební nehty, ikdyž nejsem stálá klientka?

Ano, na svatební, plesové nehty se můžete objednat i takto jednorázově. Doporučuji si zajít alespoň 1-2x před danou událostí ke mě na nehty. Hlavně u klientek, které nemají žádnou zkušenost s gelovými nehty ze salonu. Vyzkoušíte si předem délku, tvar, vybereme správný design a celkově se s nehty nejprve sžijete.
Kdo se už vyzná, může se objednat přímo až na svatební nehty (cca 1-3 dny před událostí). 

Chcete přejít od jiné nehtařky a být mou stálou klientkou?

V případě, že jdete s nehty z jiného studia, musíte se nejprve před vytvořením rezervace domluvit semnou.
Můžete dojít s jakýmkoli materiálem na nehtech kromě akrylu a uděláme doplnění.
V případě, že je potřeba celou modeláž sundat a udělat novou, účtuji si příplatek 300-600Kč dle náročnosti.
Do poznámek mi prosím vždy napište, že se jedná o nehty z jiného studia.