nejčastější otázky a odpovědi

Potřebujete pomoci s výběrem služby?

Napište mi Váš dotaz na můj e-mail a já Vám odpovím hned, jakmile to bude možné.

Potřebujete změnit či zrušit Váš termín?

Prvně musíte vyplnit formulář pro zrušení, či změnu termínu, který najdete na mém webu po kliknutí zde: editstudio.cz/zruseni
Vaší rezervaci následně smažu a až potom si teprve můžete vytvořit novou. V případě žádosti pouze na změnu termínu vás budu kontaktovat e-mailem.
Prosím nerezervujte si více termínů v jednom týdnu.. s tím, že mi pak vypíšete které vlastně chcete a které nechcete. Blokujete pak termíny jiným klientkám.

Nemůžete se dostavit na Vámi rezervovaný termín?

Termín lze změnit nebo zrušit nejpozději 3 dny předem. Pro ty co platili zálohu, je stanoven poplatek za zrušení 30Kč, který vám bude odečten při vrácení zálohy na účet.
Při zrušení 48 hodin a méně mi vzniká ze zákona nárok na náhradu za ušlý zisk až do výše 100%. Při opakovaném rušení termínů nebo častém měnění termínů na poslední chvíli si vyhrazuji právo Vás již znovu neobjednat.

Začal se vám po pár dnech odlupovat gel/gel lak?

Začal se vám loupat gel, barva, odpadla ozdoba, nebo dokonce prodloužený nehet upadl?
Dejte mi prosím hned vědět pomocí emailu, můžete přiložit fotku. Domluvíme co nejdříve termín na opravu, či na kompletní předělání modeláže.
V prvních 24 hod máte opravu zcela zdarma. (platí pouze na špatnou přilnavost materiálu, nikoli vlastní zavinění.)
Oprava od druhého dne je od 50Kč/ nehet. 

Co když na službu dorazíte později?

Dostaví-li se klientka na objednanou službu se zpožděním, bude jí služba zkrácena tak, aby klientka, která je objednaná po ní, mohla být obsloužena bez prodlevy. Klientka uhradí cenu za celou službu dle ceníku.

Co dělat, když máte již vytvořenou rezervaci, ale potřebujete v ní něco změnit?

 Pokud jste si rozmyslela zdobení na nehty,  upadl vám nehet, či chcete úplně jinou službu než jste si zarezervovala. 
Je potřeba dát mi o tom vědět dopředu, nejlépe více než 1 den předem.
Zanechte mi e-mail a já se vám ozvu, hned jak budu mít chvilku.

Máte již vytvořenou rezervaci, ale uvolnil se dřívější termín?

Pokud máte již svůj rezervovaný termín, ale uvolnilo se místo dříve a vy ho chcete využít, prosím nejprve vyplnit a odeslat FORMULÁŘ na mém webu, kde zvolíte: Chci přesunout rezervaci na jiný termín, vypíšete do kolonky datum náhradního termínu.
Já se vám poté ozvu a domluvíme se, zda bude přesunutí možné.
Nerezervujte více termínů naráz! Nejprve počkejte až vám odpovím pomocí emailu.